تحولات لبنان و فلسطین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کوردلان صهیونیست بدانند مشعل فروزان مقاومت با شهادت یحیی سنوار خاموش نخواهد شد، گفت: خون پاک او در رگ‌های رزمندگان حماس خواهد جوشید و جریان مقاومت فلسطینی را بارورتر ، شعله‌ورتر، قدرتمندتر از گذشته خواهد ساخت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر خود نزدیک شده است

متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ ۚ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا

پس آنان که زندگی دنیا را داده‌اند و آخرت را خریده‌اند باید که در راه خدا بجنگند. و هر که در راه خدا بجنگد، چه کشته شود چه پیروز گردد، پاداشی بزرگ به او خواهیم داد.
شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر "یحیی ابراهیم حسن سنوار" رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی "حماس " را به فرمانده معظّم کل قوا، امت اسلامی و به ویژه ملت شریف و مقاوم فلسطین و رزمندگان جبهه عظیم مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
شهادت ابو ابراهیم؛ این فرمانده رشید در لباس رزم و در خط مقدم جهاد با نظامیان جلاد رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، تبلیغات سیاه و دروغین مقامات دولت جعلی و رسانه‌های صهیونیستی و غربی مبنی بر مخفی شدن رهبر مقاومت حماس در اعماق تونل‌های "غزه" را باطل ساخت و شهادتش در میدان جنگ و درگیری نشان داد تربیت شدگان مکتب "اسلام" و "شهادت" بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های والا پای به عرصه مبارزه با ظلم و ستم گذارده‌اند و از جانبازی و شهادت در این راه مقدس هراسی ندارند.
شهید سنوار که ۲۵ سال از عمر شریف و پربرکت خود را تحت شکنجه و آزار در زندان‌های صهیونی سپری کرد به آرزوی خود یعنی شهادت که " بهترین هدیه دشمن برای خود می‌دانست " رسید و کوردلان صهیونیست بدانند مشعل فروزان مقاومت با شهادت آن عزیز خاموش نخواهد شد و خون پاک او در رگ‌های رزمندگان حماس خواهد جوشید و جریان مقاومت فلسطینی را بارورتر ، شعله‌ورتر، قدرتمندتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت.

رزمندگان قهرمان فلسطینی با عزمی راسخ‌تر همچنان شمشیر تیز و برّان ضد اشغالگران پلید بوده و مصمّم به آزادی قدس شریف و پاکسازی جغرافیای اسلام از غده سرطانی اسرائیل و وجود پلید اشغالگران و غاصبان سرزمین مقدس خواهند بود.
دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک شده است و این سرنوشت محتوم برای آنان رقم خواهد خورد.

نصرت و پیروزی وعده‌ی خداوند به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و فلسطین عزیز است که آینده ای عاری از جنگ و جنایت ‌و سرشار از صلح و منطقه ای عاری از رژیم جنایتکار صهیونیستی را نوید می دهد. انشاءالله

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.